Keizer & Co

10 SEP 2021: Communicatiestijlen

recensie afbeelding

Waarom is de één altijd haantje-de-voorste in een vergadering, terwijl de ander rustig het moment afwacht om iets te kunnen zeggen? Wat doe je als die ene collega je steeds 'overdondert' met argumenten? Hoe ga je om met die collega die op alle slakken zout legt, terwijl jij lekker vaart wilt maken in een project? Kortom, hoe krijg je alle neuzen dezelfde kant op, zonder jezelf tekort te doen?

Ken jezelf, ken de ander

Ieder mens heeft zijn eigen communicatiestijl, met alle kwaliteiten en valkuilen die daarbij horen. En ook al is het goed om samen te werken met verschillende types met elk hun eigen kwaliteiten, toch kunnen we elkaar behoorlijk in de weg zitten!

In deze workshop van een halve dag  leer je:

  • jouw stijl (h)erkennen en inzien wat het effect is dat je hebt op anderen
  • effectief omgaan met mensen die 'het anders doen dan jij' in plaats van je eraan te ergeren of irriteren
  • elkaars kwaliteiten respecteren en elkaar aanvullen in plaats van aanvallen.

Deze workshop is praktisch, persoonlijk en to-the-point.

Praktische informatie

Deze worskhops wordt live gegeven in Het Coachhuis, Catharijnesingel 56-57, Utrecht (slechts 3 min. lopen vanaf Utrecht CS). We starten om 10.00 uur en ronden af om 12.30 uur

Kosten voor deelname: € 125,- (excl. 21% btw), inclusief koffie/thee en praktische hand-out als naslagwerk.

Om je aan te melden, vul je hier het inschrijfformulier in.

Voor meer informatie kun je ons mailen of de informatieflyer downloaden.

Data in 2021 & 2022

De workshop wordt een paar keer per jaar gegeven. Voor nu staan workshops gepland op: 

  • vrijdag 10 september 2021: 10.00 - 12.30 uur
  • vrijdag 10 december 2021: 10.00 -12.30 uur
  • vrijdag 21 januari 2022: 10.00 -12.30 uur
  • vrijdag 18 maart 2022: 10.00 -12.30 uur
  • vrijdag 27 mei 2022: 10.00 -12.30 uur

Ook in-company

Deze workshop kan uiteraard ook in-company worden gegeven voor een team van circa 4 tot 12 personen. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden voor uw organisatie.